Essence nagellak remover pompjes

19-01-2013 08:25

Hee meiden !

Ik las ook op andere blogs dat ze deze handige nagel remover pompjes nu ook bij het kruidvat hebben! Ze zijn 2.99 en er zit geen acceton in ! Ze drogen je nagels en nagelriemen niet uit :)

Ik zal het even uitleggen voor jullie.

Als je het dopje open doet ziet het er zo uit:

Daar leg je dan je watje op en dan druk je een beetje:

Er komt precies genoeg nagellak remover op het watje. Zo bespaar je ook nog eens nagellak remover !

Als je er zelf een hebt kun je even hieronder bij "wat vind jij ervan?" zeggen wat jij ervan vind en of het ook echt handig is ! Want dat hoor ik graag.

Liefss WLNA

Wat vind jij ervan?

Nagellakpomp

Sanne | 20-01-2013

Hoii! ♡

Ik ga hem zeker kopen, zoek er al heel lang 1!

Bedankt voor de tip!

'xo Sanne

meeh.

Karlien Adelaide E. | 19-01-2013

Hmm leuk idee maar ik blijf die van Essence het beste vinden, je nagels ruiken achteraf heel lekker!

Nagelpomp

Imke | 19-01-2013

Hij is heel makkelijk te gebruiken , ik had hem van een ander merk en daar was aan de onderkant wat in het pompje zit een stukje af , zo kon ik hem niet meer gebruiken , maar misschien is ie van essence wel goed ?! Ik had hem van de lidl in duitsland .

Re:Nagelpomp

WLNA | 19-01-2013

Hoiii, ik heb hem vanmiddag zelf ook gekocht en natuurlijk meteen getest, ik vind hem zelf wel heel goed werken.
xx

vraagje

beautyandglossy | 19-01-2013

Ik heb mij altijd afgevragen of hij nu ook minder stinkt.
Kan jij daar antwoord op geven

Gr. Beautyandglossy

Re:vraagje

Imke | 19-01-2013

Hij stinkt minder omdat er geen acceton in zit !

Re:vraagje

wlna | 19-01-2013

Hoi,

Ik vind hem zelf niet stinken.
xx

lekt

NiceNailArtss | 19-01-2013

Hey
Ik had hem ook gekocht
Maar hij lekte aan de onderkant herl erg jammer ik heb hem gelijk weg gegooit op mijn bureau is een stukje van het lak weg echt jammer maar hij werkt wel goed

Groetjes NiceNailArtss

Re:lekt

WLNA | 19-01-2013

Hoii,
Oke... ik ben benieuwd ! Ik heb hem vanmiddag zelf gekocht en hoop dat ie bij mij heel blijft !
Xx

Nieuw bericht